Blogissa inspiraatiota ja ideoita pienyrittäjän visuaaliseen markkinointiin
Miksi brändi-ilmeen ei pitäisi keskittyä vain laatuvaikutelman luomiseen – vaan vahvistaa brändimielikuvaa ja persoonallisuutta?
Meitä kiehtoo ajatus siitä, että oma brändimme näyttäisi todellisuutta hienommalta, mutta se, mikä todella tekee brändistä halutun ja arvostetun, on se, että asiakkaasi kokee sinut oikeaksi valinnaksi. Lue lisää!
Henkilökohtainen vai yrityslähtöinen yritysilme asiantuntijalle?
Tässä postauksessa pureudun siihen, miten asiantuntija voi rakentaa yritysilmeen, joka ei ainoastaan näytä hyvältä, vaan myös tukee liiketoiminnan tavoitteita ja erottaa sinut kilpailijoista. Lue lisää!
Kasvua ilman oikoteitä: Yrittäjäurani tärkeimmät opit kahdessa ja puolessa vuodessa
Tämä postaus on katsaus kaikkeen, mitä olen oppinut asiantuntijayrittäjänä graafisen suunnittelun parissa noin. kahden ja puolen vuoden aikana. Olen kokeillut monia eri tapoja kasvattaa yritystäni – lopulta palaan kuitenkin aina takaisin ikivihreään brändiviestintään, joka on tuonut sitoutuneita, sydämellisiä asiakkaita, jotka arvostavat aitoutta ja ovat valmiita investoimaan osaamiseeni.
Brändiuudistus ja top 5 vinkkiä sen onnistumiseen
Miksi tehdä brändiuudistus? Brändiuudistus on ratkaiseva askel yrityksesi kasvussa ja menestyksessä, mutta se vaatii faktatiedon hyödyntämistä suunnittelun pohjana ja rohkeaa kohdentamista jollekin tietylle yleisölle.
Typografian tärkeys pienyrittäjän markkinoinnissa
Hyvä typografiaa vahvistaa sitä mistä haluat olla tunnettu.
Kesäbrändi on viileän rauhallinen, hyvin organisoitunut ja pitää hyvää huolta asiakkaistaan
Kesä pystyy saamaan kaaokseen selkeyttä, se on intuitiivinen ja tarkka. Sillä on myös hoivaava puoli, joka huolehtii ja tarkkailee.
Oman vuodenaikapersoonan TUNNISTAMINEN auttaa rakentamaan visuaalisesti loistavan BRÄNDIN
Oman vuodenaikapersoonan tunnistaminen auttaa meitä tarkastelemaan täsmällisemmin sitä, kuinka meidän kannattaa oma visuaalinen brändimme rakentaa, jotta se vetoaa yleisöömme.
Kevätbrändit innostaa ihmisiä ympärillään, he ovat hyviä ideoimaan ja luomaan aidon yhteyden asiakkaiden kanssa
Kevään tulisi välttää tuhtia, jämäkkää vaikutelmaa. Kevätbrändillä on ulospäinsuuntautunut muutoksen energia.
Syksybrändi on lämminhenkinen, kunnioittaa luontoa ja puolustaa oikeaksi uskomiaan asioita
Syksy katsoo hieman taaksepäin, se ammentaa voimansa perinteistä, arvoista ja vie loppuun sen minkä aloittaa.
Talvibrändi on vähäeleinen minimalisti tai rohkea ja näyttävä – he saavat asiat tehtyä tehokkaasti
Visuaalinen brändi rakentuu tyhjän tilan, selkeiden linjojen, harmonisten väriyhdistelmien ja hienovaraisen luksukkuuden ympärille.