ASIANTUNTIJALLE JA PALVELUALAN YRITTÄJÄLLE
Brändi-ilme ja nettisivut, jotka tukevat liiketoimintasi tavoitteita
Useimmat palvelualan yrittäjät rakentavat brändi-ilmettään vähän sieltä täältä, ilman selkeää punaista lankaa. Kun kokonaisuus hajoaa, ihmiset eivät enää näe, miksi valita juuri sinut.
On aika siirtyä irrallisista palasista suunnitelmallisuuteen ja rakentaa brändi-ilme, joka on ytimekäs ja tukee yrityksesi tavotteita, niin, ettei sinun tarvitse enää miettiä, huomaako kukaan osaamistasi ja tarjontaasi.
ASIAKKAANI SANOVAT, ETTÄ YMMÄRRÄN HEITÄ JA KITEYTÄN OLENNAISEN HYVIN.
Haluan auttaa sinua tekemään brändistäsi ytimekkään ja bisneksesi vaikuttavimman kasvun työkalun, sen sijaan että se hajoaisi eri suuntiin, eikä lopulta puhuttele ketään.
Yli 20 vuoden kokemus visuaalisen viestinnän parissa – opiskeluvuosista aina suurten brändien ja yksinyrittäjien kanssa työskentelyyn – on opettanut, että juuri ytimekäs brändi nousee esiin massasta.
“Heti ensimmäisestä kartoituspuhelusta alkaen minusta tuntui, että Senni ymmärsi täydellisesti, mitä Flouris-konseptillani haen takaa, ja miltä brändin kuuluisi näyttää, kuulua ja tuntua. ”
— Saara Tikkanen, perustaja, FLOURIS Partners Oy
KUVA: Helianna Malinen
Brändi-ilmeesi voisi tuoda esiin vetovoimatekijät ja huippuosaamisen mitä sinulla on, mutta sen sijaan vajoat massoihin
Brändisi on rakentunut pala palalta ilman punaista lankaa. Eri tyylejä on kokeiltu, mutta yhtenäisyys puuttuu.
Tavoitteellisuus ja inhimillisyys ovat tuntuneet ristiriitaisilta, miten olla ajatusjohtaja ilman että menettää aitouden?
Nykyinen ilme pehmentää kovan osaamisesi eikä näytä, miten hyvin ratkaiset asiakkaidesi ongelmia tai millaista kanssasi on työskennellä.
Olet kasvanut siihen pisteeseen, ettei brändisi enää saa näyttää “ihan itse tehdyltä”. Nyt sen on heijastettava sitä tasoa, jota asiakkaasi odottavat.
Paras asiakkaasi luottaa kovaan osaamiseesi, mutta hän valitsee sinut persoonasi vuoksi. Siksi visuaalisen brändisi pitäisi heijastaa molempia puolia ja tuntua asiakkaastasi itsevarmalta – ei olla pehmeä huttu, mutta ei liian kovakaan.
Haluat, että kova osaamisesi ja inhimmillinen puolesi näkyvät molemmat visuaalisessa ilmeessäsi, niin, että parhaat asiakkaasi kokevat yhteyttä sinuun ja luottavat siihen, että pystyt ratkaisemaan heidän ongelmansa.
Siksi suunnittelen visuaalisen brändin, joka ei ole irti liiketoimintasi tavoitteista. Se tuo esiin inhimillisyytesi ja asenteesi, ja näyttää juuri ne puolet, mitkä vahvistavat asiakkaan luottamusta ja kiinnostusta.
“Sennin idearikkaus ja kyky ottaa koppia pienistäkin nyansseista teki vaikutuksen – hän on todellinen ammattilainen isolla A:lla.”
— Saara Tikkanen, perustaja, FLOURIS Partners Oy
Tavoitteellinen suunnittelu vapauttaa sinut laimeasta brändistä ja markkinointiepävarmuudesta
Kun selkeytämme yhdessä, millaisia bisneksen tavotteita sinulla on, voin suunnitella ytimekkään brändimaailman, jonka kaikki elementit tukevat samaa päämäärää.
Lopputulos on niin selkeä ja itsevarma, ettei sitä voi ohittaa.
Brändisi alkaa vetää puoleensa oikeita asiakkaita ja heijastaa osaamistasi.Saat luvan olla isosti esillä tavalla, joka on olennaisesti sinua, mutta samalla tukee bisneksesi kasvutavoitteita.
Brändisi ei ole enää pystyyn kuollut nettisivu, vaan elävä ja vivahteikas, niissä kanavissa missä haluat.
NÄIN SE TEHDÄÄN:
KOKO VISUAALINEN KIELI YHDELLÄ KERTAA
Et saa vain logoa, vaan koko visuaalisen kielen: värit, typografian ja tyylin, jotka kiteyttävät ajattelusi ja erottavat sinut kohderyhmäsi silmissä. Lopputulos on ytimekäs ja se tuo esiin ne puolet sinusta ja yrityksestäsi joilla on merkitystä tavotteidesi saavuttamiseksi.
KUVAUSKONSEPTI JOKA TEKEE BRÄNDISTÄ ELÄVÄN
Me emme “napsi kivoja täytekuvia”, vaan suunnittelen kuvauskonseptin, jossa oikeanlaiset kuvatyypit välittävät asenteesi, rakentavat imagoasi, kertovat tarinasi ja ennen kaikkea näyttävät asiakkaillesi, millaista on työskennellä kanssasi.
KÄYTTÖVALMIIT MYYNTITYÖKALUT JOTKA VIEVÄT ETEENPÄIN HETI
Et jää yksin miettimään, miten visuaalista ilmettäsi käytetään. Saat heti käyttövalmiit myynnin ja markkinoinnin työkalut: somepohjat, nettisivut ja uutiskirjepohjat, jotka helpottavat arkeasi ja tekevät viestinnästäsi yhtenäistä.
BRÄNDI-ILME PAKETTI
Itsevarma asiantuntijailme & myyntiä tukevat nettisivut
Suunnittelen sinulle ytimekkään brändi-ilmeen, jossa yhdistyvät:
Logo ja tunnistettavat merkit
Väripaletti ja typografia
Kuvauskonsepti ja kuvatyypit
Graafiset elementit ja käyttöohjeistus
Ilmeen kiteyttää, myyntiä tukevat, Squarespace nettisivut (6-sivua)
Yhteensä: 4100 €
VOIMME LISÄTÄ PAKETTIIN:
Käyttövalmiit uutiskirje-, Instagram- tai myyntipohjat
Laajentaa tai supistaa nettisivuja
Pelkkä brändi-ilme : 2850 €
Maksuvaihtoehdot:
Voit myös jakaa maksun kolmeen erään (3 kk).
→ 3 × 950 € (brändi-ilme)
→ 3 × 1350 € (ilme + sivut)
(Hintoihin lisätään alv 25,5 %.)
MÄÄRITELLÄÄN VISUAALINEN BRÄNDISI UUDELLEEN
Suunnittelen sinulle itsevarman asiantuntijabrändin, joka tukee bisneksesi tavoitteita.
100 % tyytyväisyystakuu
Tavoitteeni on, että visuaalinen lopputulos vastaa sitä, mitä olit toivonut. Jos jokin ei tunnu oikealta, korjaan sen, kunnes olet täysin tyytyväinen kokonaisuuteen.
LISÄTIETOA
-
1) Tarjous
2) Ennakkotehtävät
3) Brändityöpaja
4) Brändi-ilmeen suunnittelu
5) Markkinointi materiaalin suunnittelu (jos on sovittu).
6) Lanseeraus
7) Tekninen tuki Signal-apilla 4 viikkoa (veloituksetta).
-
1) Suhtautumalla uteliaasti brändivuodenaikoihin ja oman väripaletin luomiseen.
2) Varaamalla kalenterista aikaa brändiprojektin läpivientiin.
3) Selkeyttämällä oman yrityksen ydinviesti, tarjonta ja fokus.
Sinun ei tarvitse olla brändäyksen ammattilainen – riittää että sinulla on käsitys suunnasta mihin haluat mennä ja vahvistunut käsitys mikä tekee yrityksestäsi elinvoimaisen.
-
Brändi-ilme paketti laskutetaan 3-osassa, projektin etenemisen mukaisesti esim:
Brändityöpaja 1. lasku
Visuaalinen suunta 2. lasku
Brändi-ilme 3. lasku
Kysy lisäositus mahdollisuudesta.
-
Prosessiini kuuluu yhden konseptin metodi. Teemme hyvän pohjatyön ja luomme vahvan suunnan hyödyntämällä kilpailijakartoitusta, brändivuodenaikoja ja luomme brändin tunnelmataulun. Käytämme paljon aikaa, että olemme samalla sivulla.
Näiden pohjalta lähden luomaan suuntaa johon olen varannut 2 korjauskierrosta (jotta ilme kehittyisi varmasti oikeaan suuntaan).
Koen tärkeäksi kuitenkin esitellä yhden idean kerrallaan, sillä muutoin prosessin fokus voi kadota ja aikaa kulua epäolennaisiin asioihin.
-
Valmistan brändi-ilmeen mukaiset Squarespace nettisivut (tai muokkaan vanhojasi) Lisäksi valmistan printti ja sähköiset materiaalit brändin mukaiseksi. Kuten:
Flodesk-uutiskirjeen ilme + tervetuloa automaatiot
Presentaatiopohjat.
Instagrampohjat
Vihkot, käyntikortit jne.
Podcast-kannet, Linkedin materiaalit,
Kysy lisää!
-
Elämä saa näkyä. Itselläni on myös pieniä lapsia ja joskus oman tai lasteni vuoksi aikataulut siirtyvät. Molempien hyvällä kommunikoinnilla pääsee pitkälle!
NYT VARATAAN MARRASKUUTA ↘
NYT VARATAAN MARRASKUUTA ↘
Kysy asiantuntijan brändipalvelusta tai varaa paikkasi loppuvuodelle.
2 paikkaa jäljellä tälle vuodelle.
Voit myös varata tutustumispuhelun, jotta voit suunnitella seuraavia askeleitasi ja päästään jutuille rennoissa merkeissä!

