Talvibrändi on vähäeleinen minimalisti tai rohkea ja näyttävä – he saavat asiat tehtyä tehokkaasti ilman suurta numeroa

TALVEN VUODENAIKAPERSOONAAN LIITETTÄVIÄ OMINAISUUKSIA

hienostunut / MINIMALISMI / fokus / AJATON / dramaattinen / MODERNI / ekspertti / vahva / KONTRASTI

Valokuvat: Pinterest


Tutkitaan talven vuodenaikapersoonaa ja opi miten voit hyödyntää talvi persoonallisuutta oman visuaalisen brändisi kehittämisessä. Jos mietit mistä on kyse, perusteet vuodenaikapersoonista löydät tästä postauksesta. ≫


Talvi saapuu ja kauneus löytyy viileästä sävymaailmasta ja hajoavista kasveista – talven brändipersoonat ovat äärimmäisen tinkimättömiä, realisteja ja eteenpäin ajattelevia.

Talvi brändit ovat jalat maassa, älykkäitä ja he saavat asiat tapahtumaan minimalistisella vaivalla. He pystyvät näkemään suuren vision ja toteuttamaan sen tarkasti detaljia myöten. Joskus tämä fokus saattaa vaikuttaa muista hieman kylmältä ja heidän kunnianhimonsa poisluotaan työntävältä.

Visuaalinen brändi rakentuu tyhjän tilan, selkeiden linjojen, harmonisten väriyhdistelmien ja hienovaraisen luksukkuuden ympärille.

Haikea jopa hieman melankolinen tunnelma syntyy sävyjen sekoittuessa toisiinsa huurtuneeksi, paikalleen pysähtyneeksi talvimaisemaksi – jos väriä on, se on harkittua ja hieman kohauttavaa.

"Nothing burns like the cold."
— George R.R. Martin

Talvi on dramaattisin brändipersoona kaikista brändivuodenajoista ja ainoa, joka voi käyttää brändivärinä myös 100% mustaa.

Talven typografia-suunnitelmat hakevat dynaamisia yhdistelmiä tai minimalistista vähäeleisyyttä. Talvi on aina tyylikäs, varma ja vahva, niin kuin kesä brändikin, mutta se on dramaattisempi ja minimalistisempi, kun taas kesä on tyyni ja elegantti.

 

Talvi brändejä voisi olla:

Kultasepät / muoti / luksus matkailutoimisto / jälleenmyynti / pankkiala / teknologia / finanssi / laki / bisnesvalmentaja / design kalusteet / muotoilijat / arkkitehdit / ilmiöitä ja trendejä luovat brändit.

 
  • Dramaattinen:

    -taiteellinen, inspiroiva, särmikäs

    -sähäkkä, innostava, liioiteltu

    -äärimmäinen, kontrastit, voimakas

    -tilanteen tasalla, jyrkkä, vahva

    -innostava, tinkimätön, värikylläinen

    Muotokieli:

    -kaiverrettu, sujuva, lineaarinen

    -notkea, kapea, muotoiltu

    -terävä, timantin muoto, symmetrinen

    -toistuva, dynaaminen, keskitetty

    Selkeys:

    -karu, rapsakka, industriaalinen

    -minimalistinen, käytännöllinen, puhdas

    -realistinen, hienostunut, hillitty

    -yksinkertainen, sileä, tarkka

    -ei hössötystä, urbaani

    Täydellisyyden tavoittelu:

    -saavuttaa asioita, kunnianhimoinen, rohkea

    -selkeä, käskyttävä, vakuuttava

    -kontrolloiva, kohtelias, kristallin kirkas

    -päättäväinen, tehokas, kestävä

    -fokusoitunut, tärkeä, yksilö

    -johtaja, aito, perfektionisti

    -tarkka, täsmällinen, luotettava

    -sensitiivinen, uniikki, visionääri, viisas

  • Runsas:

    -chic, kallis, hedonistinen

    -high end, kuninkaallinen, runsas

    -luksukas, sofistikoitunut, komea/kaunis

    Elegantti:

    -tasapaino, klassinen, viileä

    -itsekunnioitus, edelläkävijä, elegantti

    -formaali, jalat maassa, kiillotettu

    -rytmikäs, sliipattu, sulava

    Taikuus:

    -loistava, kiiltävä, funktionaalinen

    -värikäs, majesteettinen, mystinen

    -hohtava, huomiota herättävä

    Hiljainen:

    -abstrakti, liikkumaton, seesteinen

    -vakava, paikallaan, hiljainen

  • -Talvibrändi kertoo miten asia on, eikä siedä hölmöilyä. Tämä voidaan nähdä kylmänä ja etäisenä, heidän kunnianhimonsa saattaa työntää pois vs. houkuttaa.

 

Haluatko sinä selvittää oman vuodenaika persoonasi ja saada varmuutta valintoihin, kuinka voit erottua markkinassa omaleimaisella tavalla?

Tulossa Vuodenaikapersoona -testi ja opit miten voit lähteä hyödyntämään omaa vuodenaikapersoonaasi omassa visuaalisessa brändäyksessäsi. Testi on tulossa ihan pian, varmista että saat sen, tulemalla jonotuslistalle.

Edellinen
Edellinen

Syksybrändi on lämminhenkinen, kunnioittaa luontoa ja puolustaa oikeaksi uskomiaan asioita