Yrityksesi visuaalinen markkinointisuunnittelu
– vain yhdessä päivässä!
Kaipaako visuaalinen markkinointisi raikkautta ja selkeyttä, päivitetäänkö vanha lahjakortti brändinmukaiseksi tai nettisivusi uuteen uskoon uuden vuoden kunniaksi?
Markkinointisuunnittelupäivän aikana saat valmiit painoaineistot, uusia somepohjia tai freesatut Squarespace nettisivut. Saat näkyviä ja konkreettisia tuloksia vain yhdessä päivässä!
Kenelle markkinointi-suunnittelupäivä sopii?
Tämä tehopäivä sopii sinulle, jos sinulla on jo brändi-ilme, mutta koet niiden käytön epäjohdonmukaiseksi tai kaipaat nopeaa päivitystä ilman pitkää aikajanaa ja suurta budjettia.
Markkinointisuunnittelupäivä on yrityksesi visuaalisen markkinoinnin 6 tunnin tehopäivä, jossa kehitetään ja parannetaan brändisi visuaalisia osa-alueita kustannustehokkaasti.
Päivän aikana voin freesata brändielementtejäsi, luoda painoaineistoja tai auttaa sinua kehittämään visuaalisia markkinointitaitojasi. Voimme joko keskittyä yhteen hieman isompaan osa-alueeseen, työstää useampia puolivalmiiksi tai viedä pari napakkaa kokonaisuutta valmiiksi asti!
Viestimme päivän aikana Signal-ääniviestein ja esittelen valmiit työt Loom-videoiden kautta. Päivä keskittyy konkreettisiin tuloksiin ja joutuisaan tuotantoon, ei strategian syvälliseen suunnitteluun, joten pääsemme tehokkaasti eteenpäin.
Aina ei tarvita syvällistä strategiaa ja isoja budjetteja, jotta saadaan yrityksesi visuaalinen markkinointi ja brändi paremmin linjaan palveluidesi ja toimintasi kanssa.
Markkinointisuunnittelupäivän päätteeksi sinulla voi olla päivitetyt mainospohjat, visuaalisesti yhtenäisempi nettisivu, uskomaton kuvauskonsepti brändikuvillesi ja päivitetty väripaletti. Autan sinua myös hyödyntämään brändielementtejäsi johdonmukaisemmin ja vaikuttavammin. Opit esimerkiksi miten voit käyttää fonttejasi rohkeammin.
ESIMERKKI MITÄ MARKKINOINTIPÄIVÄNÄ VOIN SINULLE VALMISTAA
Yhdessä päivässä kauneushoitolan asiakaskokemus päivitetty vetovoimaiseksi uusien printtimateriaalien muodossa.
(Lahjakortti, käyntikortti, kotihoito-ohjeet, tarra, A-standin julisteet, hoitolan oven kyltti.)
-
Toteutan printtimateriaaleihin painovalmiit aineistot – olipa kyseessä käyntikortit tai lahjakortit, jotka näyttävät ja tuntuvat brändiltäsi.
Teen liidimagneetistasi houkuttelevan kokonaisuuden – taitan sen huolellisesti ja luon kiinnostavat mockupit nettisivuillesi.
Brändään Flodesk-uutiskirjepohjasi – annan sille visuaalisen twistin ja suunnittelen näyttävät markkinointikuvat nettisivuille.
Suunnittelen sinulle yhtenäiset Instagram-pohjat, jotka puhuttelevat yleisöäsi ja tekevät viestistäsi heti tunnistettavan.
Freeseeraan Squarespace-sivustosi ilmeen ja tarkennan kärkiviestejä niin, että ne iskevät heti.
Rakennan selkeän typografiasuunnitelman, joka nostaa brändisi esiin ja opastan, miten käyttää sitä itsevarmemmin.
Suunnittelen kuvauskonseptin, joka tekee brändikuvistasi ikimuistoisia – ja tukee erottumistasi visuaalisesti kilpailijoista.
Päivitän olemassa olevan brändi-ilmeesi, niin että se vastaa nykyistä tilannettasi paremmin.
Mitä tarvitset juuri nyt? Jutellaan ja suunnitellaan yhdessä. :)
MARKKINOINTI-SUUNNITTELUPÄIVÄ
Markkinointisuunnittelupäivä on yrityksesi visuaalisen markkinoinnin 6 tunnin tehopäivä, jossa kehitetään ja parannetaan brändisi visuaalisia osa-alueita ilman syviä strategioita, ennakoimalla ja joutuisalla graafisella tuotannolla.
Hinta: 650 € + alv 25,5 %
Markkinointisuunnittelu-päivään valmistautuminen ja päivän kulku:
Esivalmistelu (30 min)
Aloitamme muutaman päivän aikaisemmin lyhyellä 30 minuutin videopuhelulla, jossa käymme läpi tilanteesi ja tarpeesi. Asetamme selkeät tavoitteet päivälle, ja samalla annat minulle pääsyn Canva Pro -tilillesi tai Squarespace-sivustollesi. Tarvittaessa välität myös brändielementtisi (kuten logot, fontit, värit ja graafisen ohjeistuksen), jotta kaikki on valmiina markkinointisuunnittelupäivänä. Tämä palvelu sopii sinulle, jos sinulla on jo olemassa oleva brändi-ilme tai olet aikaisempi asiakkaani, jolloin minulla on jo pääsy brändielementteihisi.
1
Valmistautuminen päivään
Varmista, että teksti- ja kuvamateriaalit, joita tarvitsemme, ovat valmiina. Jos et ole varma kuvista, voin etsiä sinulle sopivat kuvapankkikuvat tehopäivän aikana. Kalenteriin kannattaa jättää joustoa markkinointisuunnittelupäivänä, jotta voit antaa palautetta Signal-viestien kautta tai hypätä videopuheluun tarvittaessa.
2
Intensiivinen työpäivä (6 tuntia)
Käytän päivän täysimittaisesti luoden ja suunnitellen markkinointimateriaaleja. Valmistan niin paljon kuin ehdin ja lähetän sinulle valmiit aineistot päivän mittaan. Voin myös tehdä suoraan muutoksia näihin alustoihin: Canva Pro -tilillesi, Squarespace-sivustollesi tai Flodesk uutiskirje ohjelmaasi.
3
