Rohkeasti visuaalinen henkilöbrändi huipputekijöille:
Suunnittelen sinulle tarkasti kohdennetun visuaalisen ilmeen, joka tuo parempia asiakkaita luoksesi.
Olet alasi huipputekijä ja valmis vahvistamaan brändisi visuaalista ilmettä. Sen sijaan, että houkuttelisit alkutekijöissä olevia epävarmoja yrittäjiä, olet nyt valmis kohdentamaan viestisi tarkemmin ja parempiin asiakkaisiin, sellaisiin joiden kanssa pääset hyödyntämään osaamistasi ja saat parhaat tulokset.
Haluat, että henkilöbrändisi ensivaikutelma vastaa palveluidesi korkeaa laatua, heijastaa persoonallisuuttasi ja varmistaa, että se tuo oikeat asiakkaat luoksesi.
Aikaisemmin sinulle riitti “kiva ja ammattimainen” mikä tuntui turvalliselta silloin. Nyt haluat vallata oman spotin markkinastasi ja näyttää brändisi asenteen, luonteen ja persoonan.
Useimmat yksin yrittäjät ja henkilöbrändit luovat markkinointimateriaalinsa itse, vailla selkeää systeemiä. Erottuvan visuaalisen ilmeen johdonmukainen ylläpitäminen vaatii muutakin kuin logon ja värit.
Tarvitset graafisen systeemin, joka nopeuttaa työskentelyäsi Canvassa ja auttaa luomaan kokonaisen brändimaailman (pelkän logon sijaan).
Hyvä uutinen on, että voin auttaa sinua suunnittelemalla erottuvan henkilöbrändin ja tarpeesi ja taitosi huomioivan systeemin, jota yrityksesi on jo pitkään kaivannut.
Aloitamme määrittämällä yrityksesi tavoitemielikuvan brändivuodenaika-metodini avulla ja jätämme arvailut taakse
Nyt on aika lopettaa yrityksesi visuaalisen ilmeen arvuuttelu ja hyödyntää sen sijaan faktatietoa markkinasi muista toimijoista. Brändivuodenaika-metodini on täydellinen tähän tarkoitukseen.
Tämän metodin avulla voimme tunnistaa ja kyseenalaistaa markkinasi tavanomaiset käytännöt, ja luoda sinulle brändin, joka erottuu ja ottaa oman paikkansa vahvasti.
Visuaalinen ilmeesi ei vain näytä hyvältä, vaan tuntuu myös aidosti oikealta sinulle ja unelma-asiakkaillesi —se on paljon enemmän kuin pelkkä logo.
Suunnittelen sinulle rohkeasti visuaalisen henkilöbrändin, joka tuntuu juuri oikealta ja tuo parempia asiakkaita luoksesi.
– ASTU ELEMENTTIISI.
– ELEMENTISSÄ –
BRÄNDI-ILME & GRAAFINEN SYSTEEMI PALVELUALAN YRITTÄJÄLLE
Kuukauden jälkeen sinulla on mieleenpainuva brändi-ilme joka tuo ainutlaatuisuutesi ja itsevarmuutesi esiin ja ankkuroi sinut markkinaan vahvasti ja houkuttavasti. Kaikki elementit asennettuna Canva-pro tilillesi ja valmiina käyttöösi.
-
Askeleet:
1) Tutustumispuhelu + syvälliset ennakkotehtävät.
2) Pidämme brändityöpajan jossa selkeytämme
-Brändin avainsanat.
-Tarkastelemme markkinasi muita tekijöitä ja pohdimme kohderyhmääsi.
-Tunnistamme brändivuodenaikasi.
Näiden avulla määrittelemme brändin tavoitemielikuvan.
-
Projekti ja brändi-ilme sisältää:
-Kustomoitu tunnelmataulu.
-3 logoa (Isoon ja pieneen tilaan + merkki tai käsinkirjoitettu versio)
-Upean väripaletin, jolla brändisi tunneviesti syntyy.
-Harkittu typografiasuunnitelma, jolla vahvistat asiantuntijuuttasi.
-Visuaalit jotka tukevat muuta graafista ilmettä (esim. kuosi, symboleja tai tekstuuri tms.)
-Valmiin brändin asennus Canva-pro tilillesi, valmiina käyttöösi.
-Brändikirjan jonka avulla kasvatat johdonmukaisesti brändiäsi oikeaan suuntaan.
-
-1 Bränditukipäivä / vko koko projektin ajan (Signal-viestiappi)
-Yksinkertainen lanseeraussuunnitelma uudelle brändillesi – otetaan kaikki irti uudistuneesta ilmeestä. :)
-
2500 € + alv. 24 %
Jaettuna 3-4 osaan.
Projektin varausmaksu on 25 % kokonaishinnasta, joka maksetaan ennen projektin aloitusta. Loput osat projektin edetessä.
-
Instagram-pohjat:
-6 kpl postaus ja stooripohjia uudella ilmeellä.
+ 350 € + alv. 24%.
—————————-
Voit lisätä myös:
-Printti materiaalia (käyntikortti, esite tms.).
-Presentaatiopohjia
-Liidimagneetin taitto ja houkuttelevat aidon näköiset mockupit markkinointiin ja nettisivuille.
-Flodesk uutiskirje-pohjat.
Kysy lisää ja kerron miten nostat palvelusi seuraavalle tasolle, elämyksellisen, visuaalisen markkinoinnin avulla.
Haluaisitko, että valmistan brändi-ilmeen mukaiset nettisivut projektimme yhteydessä?
SENNI RINGMAN, VÄRIPSYKOLOGIAAN ERIKOISTUNUT GRAAFINEN SUUNNITTELIJA (AMK MEDIANOMI)
Joskus oma yritykseni ei tuntunut yhtään näköiseltäni
Lopulta kun päästin irti siitä "mikä pitää olla" ja tutkin mikä minua aidosti kiinnostaa, aloin jälleen löytää oikeita elementtejä yritykseeni. Ja tätä haluan myös asiakkailleni – että voisimme päästää irti siitä “mikä pitää olla”. Alkaisimme tehdä sinulle valintoja joista oikeasti haaveilet – jotta voisit rakastua brändiisi ja innostua jälleen tuomaan itseäsi ja yritystäsi esiin.
-
-Ensi kosketus graafiseen alaan jo + 20 vuotta sitten.
- AMK, medianomi
-In-house kokemusta + 7 vuotta.
-Auttanut kymmeniä pienyrittäjiä visuaalisen brändin avulla.
-Yrittäjyyttä takana 7-vuotta.
LISÄTIETOA
-
1) Tarjous
2) Ennakkotehtävät
3) Brändityöpaja
4) Brändi-ilmeen suunnittelu
5) Markkinointi materiaalin suunnittelu (jos on sovittu).
6) Lanseeraus
7) Tekninen tuki Signal-apilla 4 viikkoa (veloituksetta).
-
1) Suhtautumalla uteliaasti brändivuodenaikoihin ja oman väripaletin luomiseen.
2) Varaamalla kalenterista aikaa brändiprojektin läpivientiin.
3) Selkeyttämällä oman yrityksen ydinviesti, tarjonta ja fokus.
Sinun ei tarvitse olla brändäyksen ammattilainen – riittää että sinulla on käsitys suunnasta mihin haluat mennä ja vahvistunut käsitys mikä tekee yrityksestäsi elinvoimaisen.
-
Elementissä ja digielementissä laskutetaan aina vähintään 3-osassa. Kysy lisäositus mahdollisuudesta.
-
Prosessiini kuuluu yhden konseptin metodi. Teemme hyvän pohjatyön ja luomme vahvan suunnan hyödyntämällä kilpailijakartoitusta, brändivuodenaikoja ja luomme brändin tunnelmataulun. Käytämme paljon aikaa, että olemme samalla sivulla.
Näiden pohjalta lähden luomaan suuntaa johon olen varannut 2 korjauskierrosta (jotta ilme kehittyisi varmasti oikeaan suuntaan).
Koen tärkeäksi kuitenkin esitellä yhden idean kerrallaan, sillä muutoin prosessin fokus voi kadota ja aikaa kulua epäolennaisiin asioihin.
-
Elämä saa näkyä. Itselläni on myös pieniä lapsia ja joskus oman tai lasteni vuoksi aikataulut siirtyvät. Molempien hyvällä kommunikoinnilla pääsee pitkälle!
-
Valmistan brändi-ilmeen mukaiset Squarespace nettisivut (tai muokkaan vanhojasi) tutustu täältä lisää nettisivupalveluihin.
Lisäksi valmistan printti ja sähköiset materiaalit brändin mukaiseksi. Kuten:
Flodesk-uutiskirjeen ilme
Rollupit, suurkuvat.
Myymäläteippaukset ja materiaalit.
Presentaatiopohjat.
Instagram-ilme.
Työvaate merkinnät ja auto teippaukset.
Kysy lisää!
Puhutaanpa siitä, kuinka voin auttaa sinua saavuttamaan liiketoimintatavoitteesi, houkuttelemaan parempia asiakkaita ja rakastumaan brändiin, joka tuntuu juuri sinulle oikealta.
NYT VARATAAN MARRASKUUTA ↘
NYT VARATAAN MARRASKUUTA ↘
Kuulostaako hyvältä?
Hienoa, niin minustakin! :) Kysy Elementissä -brändipalvelusta tai varaa paikkasi loppuvuodelle.
Voit myös varata tutustumispuhelun, jotta voit suunnitella seuraavia askeleitasi ja päästään jutuille rennoissa merkeissä!